Job 9 van 21


Report this listing

Solliciteren



Klantendienst medewerker | Energiemaatschappij | Berchem |


Functie

Kan je snel opstarten? Heb je reeds ervaring als klantendienstmedewerker?
Je bent vanaf maandag 22 april beschikbaar ?


Klanten blij maken op allerlei manieren is iets waar je energie van krijgt?
Je kan een luisterend oor bieden maar ook correcte en snelle oplossingen aanbieden?
Daarnaast ben je administratief sterk!

Voor een groot bedrijf dat ondersteuning biedt aan haar klanten zijn we op zoek naar ervaren customer servicemedewerkers die de klanten centraal zetten. Je komt terecht in een nieuwe omgeving.

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
  • Mensen telefonisch bijstaan met allerhande vragen o.a. fouten op factuur, abonnementen die niet kloppen ezv. tijd voor nemen om te weten wat het probleem juist is.
  • Je werkt in shiften van maandag tot vrijdag 08u00 -20u00, af en toe op zaterdag 08u.-18u00.

Jouw profiel

Wie ben jij als ervaren klantendienstmedewerker
  • Je bent heel communicatief
  • Je levert een goede klantenservice
  • Je bent een echte teamplayer
  • De klant staat steeds op nummer 1, een uitstekende service bieden is iets waar je vanop fleurt.
  • Voor elke uitdaging zoek je een gepaste oplossing, je kan creatief en out of the box denken.
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)

Aanbod

Wat heeft dit bedrijf jou te bieden?
  • Jij werkt voltijds 38u/week
  • Je werktijden liggen tussen maandag en vrijdag 08u00- 20u00 af en toe op zaterdag 08u00- 18u00.
  • Tewerkstelling op een mooie locatie in Berchem, dichtbij Berchem Station
  • Opstart: 22/04/2024


Solliciteren

121 ANTWERPEN BERCHEM
+32 (0)3 820 52 80

Solliciteren