Kan je snel opstarten? Heb je reeds ervaring als klantendienstmedewerker?
Je bent vanaf maandag 22 april beschikbaar ?
Klanten blij maken op allerlei manieren is iets waar je energie van krijgt?
Je kan een luisterend oor bieden maar ook correcte en snelle oplossingen aanbieden?
Daarnaast ben je administratief sterk!
Voor een groot bedrijf dat ondersteuning biedt aan haar klanten zijn we op zoek naar ervaren customer servicemedewerkers die de klanten centraal zetten. Je komt terecht in een nieuwe omgeving.
Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Mensen telefonisch bijstaan met allerhande vragen o.a. fouten op factuur, abonnementen die niet kloppen ezv. tijd voor nemen om te weten wat het probleem juist is.
Je werkt in shiften van maandag tot vrijdag 08u00 -20u00, af en toe op zaterdag 08u.-18u00.
Jouw profiel
Wie ben jij als ervaren klantendienstmedewerker
Je bent heel communicatief
Je levert een goede klantenservice
Je bent een echte teamplayer
De klant staat steeds op nummer 1, een uitstekende service bieden is iets waar je vanop fleurt.
Voor elke uitdaging zoek je een gepaste oplossing, je kan creatief en out of the box denken.
De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze
Medewerkers opleiden in vaktechnieken
De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorstellen
De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
De activiteiten van een team coördineren
De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
De graad van hoogdringendheid evalueren
De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
Zich voorstellen aan de telefoon
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)